Tässä minä olen! Minä, joka synnyin elokuun kolmas päivä, ja kuulun jackrusselinterrieiden kunniakkaaseen rotuun.

2024731.jpg

Synnyin maatilalla, jossa käsitykseni mukaan kasvatetaan sikoja ja kasvoin sisaruksieni ja emoni, sekä kahden beaglen kanssa rakastettuna perheenjäsenenä, kunnes kaikki sisarukseni lähtivät maailmalle ja eräällä toisella maatilalla ymmärrettiin, että sieltä puuttuu yksi Hyvin Tarpeellinen Russeli. Uusi perheeni sopi monista asioista, ja niinpä matkustin 29.10. uuteen kotiini nukkuen autossa.

Uudessa kodissa pääsin heti tutustumaan kotiin ja reippaana tyttönä tutkin koko talon läpikotaisin ja asetuin taloksi. Ihan kamalasti en viitsinyt ensimmäisenä iltana syödä, sillä ei olisi tainnut antaa kovin hyvää säväystä, jos olisin syönyt kuin possu ja sitten kakkinut lattioille koko yön. Nyttemmin ruokakin on alkanut jo maistumaan ja pissit ovat osuneet joko paperille tai ulos.

Vielä en ole päässyt tutustumaan kokonaan varsinaiseen työhöni, vaikka olen ollut käsittävinäni, että työnkuvaani kuuluu myös söpöstely ja kainalossa oleminen ja se onnistuu kyllä jo. Uusi perheeni ihastui myös kuulemma emoni luonteeseen ja ulkonäköön ja onkin odotettavissa, että minusta tulee yhtä kaunis ja fiksu.

Emäntä ottaa varmasti kuvia vielä lisääkin, mutta tässä nyt nämä ensimmäiset poseeraukset ihan ensimmäisenä päivänä.

2024646.jpg

Niin. Se piti vielä lisätä, että koskapa maailma ei ole koskaan pelkästään mustavalkoinen, on minussakin hienosti tuota ruskeaa poskissa ja silmien yläpuolella muistuttamassa muista väreistä. Olen siis tricolour-valkoinen ja karvanlaadultani kuulemma "puolikarkea". Tarkoittaneeko se sitten sitä karheaa?